Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Η Τρίτη των ποιητών...

Η ΚΛΟΠΗ

του Ανέστη Ευαγγέλου


Οι φίλοι μου δεν ξέρουν τι τους σκαρώνω κάθε βράδυ.

Έχω ένα εργαστήρι σε μέρος που δεν το βάζει ο νους σου. Όταν λοιπόν, τις νύχτες, γυρνώντας από τη δουλειά, την ταβέρνα, ή το καφενείο, ή μετά από τη φαρμακερή γεύση του έρωτα, μαζεύονται ένας ένας στη γωνία τους και σε έρημα κρεβάτια, με σιωπηλά δάκρυα, ήσυχοι πια, αφήνονται να κλάψουν, εγώ συλλέγω αθόρυβα τα δάκρυα με άκρα προσοχή, ανοίγω το στήθος μου στο σκοτάδι και, στοργικά, σε κρύπτες που μονάχα εγώ τις ξέρω, τ` απιθώνω.

Το πρωί, όταν ανύποπτοι οι φίλοι ξανακινούν για τις δουλειές τους, τους σταματώ στο δρόμο, ζητώ συγγνώμη για τη νυχτερινή κλοπή, και χαμογελώντας τους επιστρέφω τα δάκρυα τους, αστραφτερά, με πολλές γωνίες, σκληρά διαμάντια.


Ο Ανέστης Ευαγγέλου [φιλολογικό ψευδώνυμο του Ανέστη Παπαδόπουλου] γεννήθηκε και έζησε στη Θεσσαλονίκη [1937-1994]. Εμφανίστηκε στα γράμματα με το ποίημα Προετοιμασία και ώρες αναμονής πριν από το μακρύ ταξίδι, στο περιοδικό "Το Περιοδικό μας" τ.6, Δεκέμβριος 1958. Έργα του έχουν μεταφραστεί σε πολλές ξένες γλώσσες.

Η επιλογή έγινε από τη συγκεντρωτική έκδοση "Τα ποιήματα 1956-1993" , εκδόσεις καπάνι.



τίτλος: Οδός Δωδεκανήσου του Θεσσαλονικιού εικαστικού Λουκά Βενετούλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου