Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Η Τρίτη των ποιητών...

Μανούσος Φάσσης


Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΑΣΙΑΣ

[ΤΗΣ ΑΡΧΟΝΤΟΚΝΙΤΙΣΑΣ]


Ήταν οι μέρες εκείνες

που λυσσάγαν οι μπασκίνες

και σου `ρχότανε ναυτία

όταν περνούσες τα Χαυτεία.



Και εσύ!



Κρατώντας τον "Οδηγητή"

διάβηκες από μπρος μου

λουσμένη με αρώματα Κοττύ

στην μπόχα του υποκόσμου.



Φωνάζαν ΕΝΑ-ΔΥΟ-ΧΙ

στα προποπρακτορεία

μα πέρναγες αγέρωχη

Κνιταρχοντοκυρία.



Κανένας δεν αγόραζε

δεν δίναν σημασία

ήρθα και σ `έπιασα αγκαζέ

και σου `πα "έλα Τασία"



πούλησες δέκα σήμερα

νομίζω πια πως φτάνει

- αρχόντισά μου και κερά-

μάζεψτα μάνι-μάνι



πάμε τα δυό μας κορ-α-κορ

να κάνουμε επανάσταση

να σπάσουμε όλα τα ρεκόρ

Χριστούγεννα κι Ανάσταση.



Κι αν είσαι του δογματικού

σκασίλα μου μεγάλη

πάμε από Ηρώδου του Αττικού

να βγούμε προς Εκάλη.



Κνίτισα αρχοντοκνίτισα

παλαιοημερολογήτισα

να γίνουμε ένα εγώ κι εσύ

δόγμα και ανανέωση.



Θα το πατήσω το πεντάλ

μέχρι 90 και100.

Διάβαζε εσύ τον Ρόζενταλ

για μένα η λίρα εκατό.



Πάμε σ`ένα κρυφό κουτούκι

να φάμε πίτσα ή πεϊνιρλί

να μου κάνεις λούκι-λούκι

να σου δείξω ένα λιλί.



Θα κάνεις σου, θα κάνω μου

κι ό,τι άλλο θες ακόμα

κι απά στην ώρα του χαμού

θα σου φωνάξω: "Ένα είν` το Κόμμα".



από το βιβλίο: Ο ποιητής Μανούσος Φάσσης, Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Μια πρώτη απόπειρα κριτικής προσέγγισης. Δοκιμιακό σχεδίασμα του Μανόλη ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ, εκδόσεις στιγμή, Αθήνα 1987


πίνακας της Φλώρας Ρουμελιωτάκη

ΥΓ. Η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στην Κ. που γιόρταζε εχθές...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου